مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:302021-04-12بين الملل

سفارت ایران در بروکسل: اتحادیه اروپا حمله به نطنز را قویا محکوم کند


سفارت ایران در بروکسل با بیان اینکه جامعه بین المللی نباید به سادگی از کنار حمله اخیر به نطنز بگذرد، از اتحادیه اروپا خواست که این حمله را به عنوان تهدیدی علیه صلح و امنیت بین المللی و اقدام عامدانه تروریستی قویا محکوم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک (بروکسل) و نمایندگی ایران در مقر اتحادیه اروپا امشب در صفحه توییترش با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته (یکشنبه) در تأسیسات غنی سازی نطنز اعلام کرد: جامعه بین المللی نباید به سادگی از کنار حمله اخیر به نطنز بگذرد.

در این توییت آمده است: از اتحادیه اروپا درخواست می شود این حمله را به عنوان تهدیدی علیه صلح و امنیت بین المللی و اقدام عامدانه تروریستی علیه تأسیسات هسته ای صلح آمیز ایران که تحت نظارت بین المللی هستند، قویا محکوم کند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی صبح دیروز (یکشنبه) 22 فروردین در گفت وگو با فارس از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد و گفت که این حادثه تلفات انسانی و آلودگی به همراه نداشته است.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نیز عصر در واکنش به این حادثه در تاسیسات نطنز، گفت: ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه و تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در بروکسل: اتحادیه اروپا حمله به نطنز را قویا محکوم کند

سفارت ایران در بروکسل: اتحادیه اروپا حمله به نطنز را قویا محکوم کند