مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-12بين الملل

رایزنی وزیر خارجه سوریه با فرمانده نیروهای حافظ صلح در جولان


فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در جولان (آندوف) امروز(دوشنبه) با وزیر خارجه سوریه دیدار و درباره نقض توافق سال 1974 مبنی بر جداسازی نیروها از سوی رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد.

- فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در جولان (آندوف) امروز(دوشنبه) با وزیر خارجه سوریه دیدار و درباره نقض توافق سال 1974 مبنی بر جداسازی نیروها از سوی رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، آشوار هامال فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در جولان (آندوف) امروز (دوشنبه) با وزیر خارجه سوریه دیدار و درباره نقض توافق سال 1974 مبنی بر جداسازی نیروها از سوی رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد.

فیصل المقداد در دیدار با آشوار هامال بر موضع ثابت کشورش در حمایت از نیروهای آندوف تاکید کرد.

وزیر خارجه سوریه در این دیدار اعلام کرد: شناسایی تخلفات اسراییل می بایست شامل همه مواردی شود که از آن سوی خط آتش بس یا از لبنان علیه سوریه اتفاق می افتد و همچنین شامل همه اشکال مختلف حمایت آن از گروه های تروریستی است که به نیروهای حافظ صلح در جولان اشغالی هم حمله کرده اند.

المقداد بار دیگر تصمیم های آمریکا را در نادیده گرفتن قطعنامه های سازمان ملل در به رسمیت شناختن جولان به عنوان خاک عربی اشغالی سوریه را محکوم و برحق ثابت کشورش در بازگرداندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر خارجه سوریه با فرمانده نیروهای حافظ صلح در جولان

رایزنی وزیر خارجه سوریه با فرمانده نیروهای حافظ صلح در جولان