مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-12سياسي

«مهدی عبدلی» رییس اتاق اصناف گنبدکاووس شد


با برگزاری انتخابات هیئت رییسه اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس، «مهدی عبدلی» به عنوان رییس جدید این نهاد انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، اتاق اصناف یا همان مجمع امور صنفی مرجعی قانونی و مبتنی بر حضور مردم در مدیریت بازار است که می تواند در صورت انجام رسالت های خود کمک بسیار بزرگی به کنترل و مدیریت اقتصادی به شکلی غیردولتی داشته باشد.

این نهاد مردمی که تشکیل شده از نمایندگان صنف ها و اتحادیه های مختلف بازار است تلاش می کند تا در کنار سیاستگذاری و مدیریت قانونی بازار نظارت لازم را نیز برای جلوگیری از انحراف بازار از اهداف جامعه اسلامی بر عهده می گیرد.

اتاق اصناف گنبدکاووس که از حدود یک ماه پیش به دلیل استعفای عادل همت زاده به منظور شرکت در انتخابات شورای شهر فاقد مدیر بود و توسط سایر هیئت رییسه اداره می شد، امروز با حضور خلیل رجبلی رییس اداره صمت و حنیفه عصمتی رییس اداره سیاسی و امنیتی فرمانداری به عنوان عضو و نماینده فرماندار در هیئت نظارت بر بازار انتخاب رییس جدید را در دستور کار خود قرار داد.

در این انتخابات که با حضور تمامی اعضای هیئت رییسه برگزار شد، مهدی عبدلی به عنوان رییس جدید اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس انتخاب شد و آقایان ابراهیم پایمرد ، سیف الله بیگ زاده ، بهروز چراغی و علی حیدری به ترتیب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهدی عبدلی» رییس اتاق اصناف گنبدکاووس شد

«مهدی عبدلی» رییس اتاق اصناف گنبدکاووس شد