مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-12اقتصادي

کشف بیش از 25 میلیارد ریال خشکبار قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر تخلیه و دپوی مقادیری خشکبار و لوازم بهداشتی خارجی قاچاق توسط خودرو های سواری تندرو موسوم به شوتی در منطقه کهریزک، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف 25 میلیارد ریال خشکبار قاچاق، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر تخلیه و دپوی مقادیری خشکبار و لوازم بهداشتی خارجی قاچاق توسط خودرو های سواری تندرو موسوم به شوتی در منطقه کهریزک، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات میدانی مشخص شد پیش از حضور ماموران در محل، خودرو های شوتی کالا های خود را تخلیه کرده اند که در نتیجه با هماهنگی های قضایی پلیس وارد انبار شده و مقادیر متنابهی خشکبار و لوازم بهداشتی از جمله صابون کشف می کنند.

گودرزی خاطزنشان کرد: پس از تحقیق از متصدی انبار و عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی، کالا های موجود شامل مقدار یک تن مویز، یک هزار و 485 کیلوگرم مغز بادام، هشت هزار و 880 کیلوگرم گردو و مغز گردو و سه هزار و 528 عدد صابون محصول کشور های ازبکستان و آمریکا به ارزش تقریبی 25میلیارد ریال به مقر پلیس امنیت اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 25 میلیارد ریال خشکبار قاچاق

کشف بیش از 25 میلیارد ریال خشکبار قاچاق