مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-12ورزشي

فرنگی کاران ایران در رقابت های قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند


با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قزاقستان، 10 فرنگی کار ایران در این رقابت ها، حریفان خود را شناختند.

- با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قزاقستان، 10 فرنگی کار ایران در این رقابت ها، حریفان خود را شناختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا و به مدت 2 روز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم روز سه شنبه و مسابقات اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم روز چهارشنبه برگزار می شود.

قرعه نمایندگان ایران در این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دیدار نخست به مصاف جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان ژانسیریک سارسنبایف از قزاقستان و داواباندی مونخ اردن از مغولستان مبارزه خواهد کرد.

در این وزن 10 نفر حضور دارند.

در وزن 60 کیلوگرم که 10 شرکت کننده دارد، مهدی محسن نژاد در دور نخست با کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان مهداسد آلوستان از سوریه و مردان اله یاروف از ترکمنستان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کاران ایران در رقابت های قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند

فرنگی کاران ایران در رقابت های قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند