مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-12سياسي

شرط برگزاری مراسم های ماه رمضان چیست؟/ وزیر بهداشت توضیح داد


وزیر بهداشت در نامه ای به دکتر رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص شیوه تدوین پروتکل های مناسب با شرایط جدید بیماری برای ماه مبارک رمضان، - نکاتی را مورد تاکید قرار داد و شروط برگزاری مراسم های ماه مبارک رمضان را توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از وبدا، متن این نامه بدین شرح است: جناب آقای دکتر رییسی معاون محترم بهداشتی باتوجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و انتظار مومنین روزه دار در اعلام پروتکل های مرتبط با مراسم این ماه پرفضیلت لازمست موارد زیر مورد نظر قرار گیرد.

واقفید همراهی دست اندرکاران ارجمند برگزاری نمازهای جمعه و جماعات و مدیران هیئات مذهبی، وعاظ، ذاکران اهل بیت، هیئت امناء مساجد کشور و از همه مهمتر مردم شریف کشورمان در سال گذشته حداکثر همراهی را در کلیه امور اعمال نمودند.

گرچه بعضاً توسط گروههای افراطی و خارج از دایره مدیریت این عزیزان اعمالی غیرمنطبق با شیوه نامه ها صورت گرفت و علاوه بر رنجش خاطر این عزیزان و همکاران ما که تلاش کردیم نگذاریم دوگانه دین و سلامت دامن زده شود، خوراک تبلیغاتی گروهی در خارج از کشور شد تا بتوانند ناجوانمردانه بر احساسات پاک مردم متدین بتازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط برگزاری مراسم های ماه رمضان چیست؟/ وزیر بهداشت توضیح داد

شرط برگزاری مراسم های ماه رمضان چیست؟/ وزیر بهداشت توضیح داد