مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-12سياسي

ثبت نام 616 داوطلب انتخابات شوراهای روستا در شهرستان همدان


فرماندار همدان از ورود قابل توجه جوانان و افراد دارای تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: 616 نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان همدان ثبت نام کردند.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان از ورود قابل توجه جوانان و افراد دارای تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: 616 نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان همدان ثبت نام کردند.

محمدعلی محمدی افزود: از 616 داوطلب ثبت نام شده، 431 داوطلب مربوط به روستاهای بخش مرکزی و 185 داوطلب مربوط به روستاهای بخش شراء است.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی 53 روستا و بخش شراء 30 روستای واجد شرایط تشکیل شورا دارد، اضافه کرد: در مجموع 287 کرسی عضویت شوراهای اسلامی روستا در شهرستان همدان داریم.

محمدی با اشاره به مشارکت قابل توجه داوطلبان شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی همدان تصریح کرد: 22 درصد از داوطلبان ثبت نام شده در بخش مرکزی سابقه عضویت در ادوار گذشته شوراهای روستا را داشته اند و 78 درصد داوطلبان برای نخستین بار به این عرصه قصد ورود دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی در پایان یادآور شد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 616 داوطلب انتخابات شوراهای روستا در شهرستان همدان

ثبت نام 616 داوطلب انتخابات شوراهای روستا در شهرستان همدان