مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-12اقتصادي

با تولیدات دانش بنیان؛ صنعت پلاستیک کشور یک گام به سوی خودکفایی برداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد عباسی مدیرعامل شرکت دانش بنیان کانی پلاست شیلر، گفت: تمام محصولات پلاستیکی که در زندگی مشاهده می کنیم، - یک شرکت دانش بنیان توانسته است با تاسیس یک خط تولید فناورانه کشور را از واردات قطعات مهم و اصلی دستگاه تزریق پلاستیک بی نیاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد عباسی مدیرعامل شرکت دانش بنیان کانی پلاست شیلر، گفت: تمام محصولات پلاستیکی که در زندگی مشاهده می کنیم، اعم از لوله های پلاستیکی، بست ها و ظروف پلاستیکی غالباً به وسیله دستگاه هایی به نام دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کانی پلاست شیلر، در ادامه افزود: وابستگی ما در مورد این دستگاه و قطعات آن به خارج از کشور باعث ایجاد اختلال در خطوط تولید می شد.

به همین دلیل، با گردآوری یک گروه جوان و نخبه قطعات اصلی و مهم این دستگاه شامل سیلندر و مارپیچ دستگاه تزریق پلاستیک را بومی سازی کردیم.

این فعال دانش بنیان، ضمن اشاره به اهمیت بومی سازی قطعات در کشور، گفت: به دلیل کیفیت بسیار خوب محصولات تولیدی در شرکت ما و قیمت رقابتی آن، شرکت های ایرانی ترجیح می دهند تا از محصولات ما به جای محصولات تولید شده در جنوب شرفی آسیا استفاده کنند و این موصوع باعث افتخار این مجموعه دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تولیدات دانش بنیان؛ صنعت پلاستیک کشور یک گام به سوی خودکفایی برداشت

با تولیدات دانش بنیان؛ صنعت پلاستیک کشور یک گام به سوی خودکفایی برداشت