مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-12سياسي

برخورداری 504 روستای استان کردستان از خدمات اینترنت


مدیر مخابرات کردستان تعداد روستاهای دارای اینترنت را 540 مورد اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه ابلاغی، توسعه خدمات مخابراتی در روستاها از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات کردستان تعداد روستاهای دارای اینترنت را 540 مورد اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه ابلاغی، توسعه خدمات مخابراتی در روستاها از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

آزاد حکمت در دیدار با ماموستا فایق رستمی نمایندە مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مشتریان یکی از سرمایه های اصلی مخابراتی به شمار می روند و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آن ها از اهداف کاری منطقه است، اظهار کرد: برنامه ها و استراتژی های کاری بر اساس ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تدوین شده است.

وی در ادامە به ارائه عملکرد مخابرات در چند سال گذشته پرداخت افزود: در سال 99 علی رغم تمام مشکلات بوجود آمده به خوبی پاسخگوی نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان بودیم و با کمترین اختلالِ ارتباطی شرایط استفاده از محصولات و سرویس های مخابراتی برای مشتریان را فراهم آوردیم.

حکمت با بیان اینکه ارتقا و توسعه زیرساخت های دیتا در دو حوزه ثابت و سیار به دلیل نیاز بیش از پیش مشتریان برای انجام امورات اداری، بهره مندی دانش آموزان از آموزش های آنلاین در فضای مجازی، ایجاد شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 504 روستای استان کردستان از خدمات اینترنت

برخورداری 504 روستای استان کردستان از خدمات اینترنت