مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-12سياسي

دستگاه های اقتصادی نقشه راه توسعه سمنان را ترسیم کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید از ظرفیت های داخلی و خارجی برای توسعه استان استفاده شود و دستگاه های اقتصادی نقشه راه ترسیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا شریفی نژاد عصر امروز در جلسه چگونگی بررسی و تبیین تحقق شعار سال که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با بیان اینکه به روز بودن داده های اطلاعاتی و آماری دقیق کشوری و استانی برای تصمیم گیری اقتصادی بسیار مهم است، اظهار کرد: استفاده از نظرات و پیشنهادات خبرگان در بخش های دولتی و خصوصی در جهت دهی توسعه بخش تولید استان ضروری است.

او تصریح کرد: باید این که استان سمنان از لحاظ اقتصادی و موقعیتی در کجا قرار گرفته است، بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید از ظرفیت های داخلی و خارجی برای توسعه استان استفاده شود و دستگاه های اقتصادی برای فعالیت در جهت توسعه استان، نقشه راه ترسیم کنند.

شریفی نژاد گفت: استان سمنان دارای قدرت است و باید از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، دانشگاه ها، پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و.

برای توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

او با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری استان یکی از مهم ترین ظرفیت ها محسوب می شود، گفت: باید ارتباطات را در سطوح ملی و داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اقتصادی نقشه راه توسعه سمنان را ترسیم کنند

دستگاه های اقتصادی نقشه راه توسعه سمنان را ترسیم کنند