مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-12سياسي

اقتدار نیروهای مسلح عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اقتدار نیروهای مسلح را عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اقتدار نیروهای مسلح را عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم افتتاحیه سومین دوره دانش آموختگی درجه داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا در تبریز، گفت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز می ترسند، به خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به واسطه مدیریت بی نظیر و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به دست آمده است.

وی با بیان این که نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جای دارند و محبوب دل های آن ها هستند، افزود: یکی از این نیروها، سردار سپهبد شهید صیاد شیرازی است که اخلاص، تدین و علاقه مندی به اهل بیت (ع) از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار بود.

وی با قدردانی از افرادی که با وجود شغل های متعدد، لباس عزت و شرف نظامی را انتخاب می کنند، به آن ها توصیه کرد تا در دوران آموزشی سعی کنند اعتقادات دینی خود را ارتقا دهند و از برگزارکنندگان این دوره ها هم خواست تا برنامه های متنوع، جذاب، نو و ابتکاری برای پیشرفت اعتقادات دینی این عزیزان را به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نیروهای مسلح عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی

اقتدار نیروهای مسلح عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی