مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-12ورزشي

مخالفت AFC با رسیدگی سریع به شکایت ایران درباره میزبانی بحرین


کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون فوتبال برای درخواست رسیدگی سریع به پرونده میزبانی بحرین در دادگاه داوری ورزش مخالفت کرد و این پرونده روند عادی خود را طی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه کنفدارسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم های ایران، عراق، هنگ کنگ و کامبوج برای انجام دیدارهای باقی مانده انتخابی جام جهانی باید به بحرین سفر کنند، فدراسیون فوتبال ایران بنابر آنچه این فدراسیون اعلام کرده به AFC اعتراض کرده است.

فدراسیون فوتبال که پیش تر با انتشار بیانیه ای به اعطای میزبانی به بحرین واکنش نشان داده بود و حالا دومین بیانیه را به این شرح صادر کرده است: در بیانه این فدراسیون آمده است: 1-پس از ثبت اعتراض فدراسیون فوتبال نسبت به تصمیم اتخاذ شده توسط دبیرخانه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب میزبانی ایران، نزد دیوان داوری ورزش CAS و در خواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر رسیدگی سریع به درخواست، مطابق مقررات، دیوان به AFC دو روز مهلت ارایه نمود تا موضع خود را نسبت به این درخواست اعلام نماید.

2-وکلای AFC در ابتدا، تقاضای یک روز فرصت بیشتر برای اعلام نظر در خصوص موافقت یا مخالفت با رسیدگی سریع را نمودند و نهایتا طی نامه ای که امروز از CAS دریافت نمودیم، مشخص گردید که AFC با رسیدگی سریع مخالفت نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت AFC با رسیدگی سریع به شکایت ایران درباره میزبانی بحرین

مخالفت AFC با رسیدگی سریع به شکایت ایران درباره میزبانی بحرین