مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-12اقتصادي

ثبت 53 شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز


نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز از ثبت 53 شرکت طی سال 99 در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز از ثبت 53 شرکت طی سال 99 در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز خبر داد.

ابوالفتح ابراهیمی در برنامه زنده رادیویی در خصوص خدمات پنجره واحد کسب و کار اتاق تبریز اظهار کرد: تلاش برای بهبود فضای کسب و کار از سال ها قبل جزو دغدغه های اصلی دولت و بخش خصوصی بوده است که در این راستا با تلاش های صورت گرفته، پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار سال گذشته در استان آغاز به کار کرده و هم اکنون مشغول به ارائه خدمت است.

وی ادامه داد: در پنجره واحد فیزیکی، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و همچنین سهامی خاص انجام می گیرد که در طی سال گذشته، 53 مورد ثبت شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز صورت گرفته است.

ابراهیمی افزود: پروسه کاری ثبت شرکت تا پیش از افتتاح پنجره واحد کسب و کار، بیشتر از دو ماه زمان می برد که این امر با تلاش ارگان ها و ادارات مربوطه در عرض سه روز امکان پذیر شده است.

نائب رییس اتاق تبریز گفت: سه مرحله اثرگذار بر روی زمان و فرآیند شروع کسب و کار شامل امور مربوط به ادارات مالیات، تامین اجتماعی و ثبت شرکت ها بوده که با ایجاد پنجره واحد کسب و کار، این زمان به طور چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 53 شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز

ثبت 53 شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز