مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-12سياسي

بیش از 2900 داوطلب برای شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر ثبت نام کردند


رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به پایان ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری گفت: ثبت نام 2 هزار و 905 داوطلب در این عرصه قطعی شد که این میزان 7 درصد نسبت به دور قبل افزایش نشان می دهد.

- محمد تقی ایرانی در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: افزون براین ثبت نام 70 داوطلب دیگر نیز در مرحله رسیدگی قرار دارد.

وی بیان کرد: این شمار ثبت نام در شوراهای اسلامی روستایی در استان بوشهر نسبت به دور پنجم 7 درصد افزایش نشان می دهد که یک رکورد در کل کشور به شمار می رود.

ایرانی اضافه کرد: از این شمار داوطلب 2هزار و 653 نفر معادل 91 درصد مرد و 252 نفر معادل 9 درصد را زنان تشکیل می دهند و آمارها نشان می دهد شمار داوطلبان زن شرکت کننده در این دوره از انتخابات نسبت به دور قبل 2 درصد افزایش داشته است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا 71 درصد ثبت نام ها حضوری و 29 درصد غیر حضوری (موبایل، کامپیوتر و دفاتر پیشخوان دولت) بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: همچنین 74 درصد از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان بوشهر فاقد سابقه عضویت در دوره های قبل، 26 درصد دارای سابقه نمایندگی و عضویت در شوراهای اسلامی روستایی را دارند که این آمار نسبت به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2900 داوطلب برای شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر ثبت نام کردند

بیش از 2900 داوطلب برای شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر ثبت نام کردند