مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-12سياسي

خطای راهبردی جریان انقلاب پیش فرض گرفتن پیروزی در انتخابات است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: خطای راهبردی برخی در جریان انقلابی این است که این رقابت را ساده و پیروزی را پیش فرض تلقی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، عصر یکشنبه (22فروردین ماه) با حضور اکثریت اعضا و به ریاست تصریح کرد: ضلع خارجی در این انتخابات بیش از همه ادوار مشغول فعالیت است و تلاش می کند تا در فضای عمومی اثرگذار باشد.

گرچه مردم تجربه گذشته را درباره این روشها فراموش نمی کنند اما می طلبد تا رسانه های داخلی ونخبگان ضمن روشنگری، عملیات روانی آنها و طرفداران این جریان را خنثی کنند.

رییس شورای ائتلاف با بیان اینکه برای ریاست جمهوری، جبهه انقلاب با عقلانیت و بررسی همه جانبه تلاش می کند تا بهترین تصمیم در زمان مناسب گرفته شود تصریح کرد: خطای راهبردی برخی در جریان انقلابی این است که این رقابت را ساده و پیروزی را پیش فرض تلقی کرده اند.

در ادامه معاونت گفتمان شورای ائتلاف ضمن منظور آخرین نتایج پیمایش های علمی در خصوص نظر مردم درباره انتخابات ریاست جمهوری به ارائه تحلیلی از دوقطبی های احتمالی در انتخابات پیش رو پرداخت.

در بخش دیگر این نشست اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون سازوکارهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  در خصوص فرایند مشارکت شبکه ای از متخصصان حوزه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای راهبردی جریان انقلاب پیش فرض گرفتن پیروزی در انتخابات است

خطای راهبردی جریان انقلاب پیش فرض گرفتن پیروزی در انتخابات است