مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-12سياسي

200 واحد تولیدی صوری در هرمزگان وام دریافت کرده اند


در هرمزگان بالغ بر 200کارگاه و کارخانه وجود دارد که اشخاص تنها یک وام را اخذ کرده اند و تنها چارچوبی را هم به صورت نمادین بالا آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده طی بازدید از معدن تنگ زاغ حاجی آباد با بیان اهمیت بخش خصوصی در پیشرفت جامعه اظهار داشت: تمام کشورهای توسعه یافته از بخش خصوصی منسجم و قوی برخوردار هستند، بخش خصوصی موتور محرک کشور در زمینه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: در استان هرمزگان بالغ بر 200 کارگاه و کارخانه وجود دارد که اشخاص تنها یک وام را اخذ کرده اند و چارچوبی را هم به صورت نمادین بالا آورده اند اما هیچ گونه تولیدی در این کارخانه ها صورت نمی گیرد.

وی تصریح کرد: ما در سال جدید متناسب با شعار سال با تمامی کارخانه های این چنینی ابتدا صحبت و مشکلات آنان را رفع خواهیم کرد، اما اگر عزمی در راه اندازی در آنان مشاهده نشد، دادگستری استان نسبت به خلع ید مالکان و واگذاری به شخص دیگر جهت به چرخه در آوردن تولید اقدام خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: با توجه به شعار امسال و اهتمام ویژه به رفع موانع تولید و پشتیبانی، بازدیدهای از صنایع و مجموعه های مختلف استان انجام شده است، مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک دیدیم و امیدواریم بتوانیم موانع تولید را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 واحد تولیدی صوری در هرمزگان وام دریافت کرده اند

200 واحد تولیدی صوری در هرمزگان وام دریافت کرده اند