مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-12اقتصادي

افتتاح 3 پروژه برق رسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد در پویش الف–ب


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سه پروژه برق رسانی روستایی در پویش هر هفته الف–ب با اعتباری بیش از 850 میلیون تومان در شهرستان های بویراحمد، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سه پروژه برق رسانی روستایی در پویش هر هفته الف–ب با اعتباری بیش از 850 میلیون تومان در شهرستان های بویراحمد، باشت و مارگون خبرداد.

جمال معتمدی زاده با بیان اینکه پروژه برق رسانی به روستاهای نظرآباد سرگچینه دشتروم بویراحمد ، کوه مَر خانی پیچاب مرکزی باشت و ته دلی چیریون مارگون در پویش هرهفته الف–ب افتتاح خواهد شد، افزود: 30 خانوار روستایی در این ارتباط از نعمت برق پایدار برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: برای برق رسانی به این روستاها حدود سه و نیم کیلومتر شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف احداث و چهار دستگاه ترانسفورماتور نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سخت گذری، پراکندگی، معارضات محلی و دوری از شبکه های برق رسانی را از مهمترین مشکلات کنونی برای برق رسانی روستایی در این استان برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از هزار و 760 روستا با حدود 60 هزار خانوار روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمتِ برق پایدار برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 پروژه برق رسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد در پویش الف–ب

افتتاح 3 پروژه برق رسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد در پویش الف–ب