مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-12سياسي

اعتماد مردم به سایر قوا در گرو اعتماد به دستگاه قضا


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت حفظ اعتماد مردم به دستگاه قضا گفت: اگر جایگاه دستگاه قضا در ذهن مردم به درستی نقش بندد مردم به سایر قوا هم اعتماد خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام ظهر امروز در دیدار با رییس و معاونان دستگاه قضا با تاکید بر لزوم حفظ اعتماد مردم به دستگاه قضا اظهار داشت: در دستگاه قضایی، ما بسیار بیشتر از مجموعه اجرایی کشور به اعتماد مردم نیاز داریم و اگر جایگاه دستگاه قضایی از این جهت در ذهن مردم جایگاه مناسب خودش باشد مردم به سایر قوا هم اعتماد خواهند کرد.

وی افزود: اگر اعتماد به دستگاه قضایی به را محکم کنیم باید جایگاه قوه قضاییه را در نگاه مردم بالا ببریم که این موضوع باید کار شود که البته کار فنی و سختی است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه ما کار رسانه را ساده گرفته ایم، گفت: به نظر می رسد ما خیلی قدیمی فکر می کنیم که این کار باید در معاونت فرهنگی دنبال شود، معاونت فرهنگی باید متناسب با نیاز امروز برنامه ریزی کند.

وی افزود: به فرآیند مورد نیاز امروز اروپایی ها برندسازی می گویند، یعنی نام نیکی برای یک مجموعه درست می کنند، نام نیک درست کردن یک فن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به سایر قوا در گرو اعتماد به دستگاه قضا

اعتماد مردم به سایر قوا در گرو اعتماد به دستگاه قضا