مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-12اقتصادي

اقامتگاه بومگردی روستای «درمن» خنداب به بهره برداری رسید


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خنداب گفت: اقامتگاه بومگردی روستای «درمن» شهرستان خنداب با سرمایه گذاری بالغ 3500 میلیون ریال و وسعت 750 مترمربع به بهره برداری رسید.

- خنداب- رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خنداب گفت: اقامتگاه بومگردی روستای درمن شهرستان خنداب با سرمایه گذاری بالغ 3500 میلیون ریال و وسعت 750 مترمربع به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد میرزایی اظهار کرد: اقامتگاه بومگردی روستای درمن شهرستان خنداب با مساحت 750 مترمربع عصر دوشنبه توسط سید علی آقازاده استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب افزود: این اقامتگاه با نام حاج بالا خان درمن با سرمایه گذاری 3,500 میلیون ریال توسط بخش خصوصی با سه اتاق خواب احداث شده است.

وی گفت: افتتاح این پروژه گردشگری، 3 فرصت شغلی را به همراه داشته است، همچنین با توجه به ظرفیت این شهرستان در تولید محصولات کشاورزی و باغی از جمله انگور، این اقامتگاه دارای کارگاه تهیه شیره انگور و فرآورده های دیگر است که می تواند برای گردشگران جذابیت به همراه داشته باشد.

میرزایی خاطر نشان کرد:: سرمایه گذار این اقامتگاه از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات کم بهره از صندوق کار آفرینی برای اجرای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه بومگردی روستای «درمن» خنداب به بهره برداری رسید

اقامتگاه بومگردی روستای «درمن» خنداب به بهره برداری رسید