مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-12بين الملل

لودریان: روسیه در مرز با اوکراین تنش زدایی کند!


وزیر خارجه فرانسه امروز در گفتگو با همتایان آلمانی و آمریکایی خود تنها خطاب به مسکو گفت: روسیه در مرز با اوکراین تنش زدایی کند! - وزیر خارجه فرانسه امروز در گفتگو با همتایان آلمانی و آمریکایی خود تنها خطاب به مسکو گفت: روسیه در مرز با اوکراین تنش زدایی کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگه سفارت فرانسه در لندن، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه امروز دوشنبه از روسیه خواست تا درباره آنچه پاریس مدعیِ تحرکات نظامیِ مسکو در مرز اوکراین شد، شفاف سازی کند.

وزیر خارجه فرانسه در این بیانیه گفت: امروز با دمیترو کولبا (Dmytro Kuleba) وزیر امور خارجه اوکراین، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان درباره وضعیت اوکراین گفتگو کردم.

ژان ایو لودریان در این خصوص اضافه کرد: (در این تماس ها) بر نگرانی جدی و هشیاری بالای فرانسه پیرامون تحرکات نظامی چشمگیر اخیر روسیه در مجاورت مرزهای شرقی اوکراین و کریمه تأکید کردم.

وی در ادامه اضافه کرد: پاریس این مسئله را مهم و ضروری تلقی می کند که روسیه درخصوص چارچوب و دلایل این تحرکات، به ویژه از طریق سازمان امنیت و همکاری های اروپا (OSCE) شفاف سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان: روسیه در مرز با اوکراین تنش زدایی کند!

لودریان: روسیه در مرز با اوکراین تنش زدایی کند!