مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-12اجتماعي

پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب افزایش 39 درصدی مستمریها


متناسب سازی حقوق و افزایش سالانه مستمریهای (فروردین ماه) بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس مواد 96 و 111 تا پایان فروردین ماه سال 1400 پرداخت می شود.

- متناسب سازی حقوق و افزایش سالانه مستمریهای (فروردین ماه) بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس مواد 96 و 111 تا پایان فروردین ماه سال 1400 پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حسین امیری گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه برگزاری ستاد بحران این اداره کل سخن می گفت با ذکر مطلب بالا افزود: بر اساس نامه اداری 21 فروردین امسال مستمری و افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران لغایت فروردین ماه سال 1400 و بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است به دنبال طرح برخی ابهامات در چگونگی متناسب سازی مستمری بازنشستگان در فروردین ماه سال جاری (1400)، سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه ای را صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به انعکاس نقطه نظرات مستمری بگیران عزیز سازمان از سوی مدیران کل استان ها و کانون های بازنشستگان سراسر کشور مبنی بر وجود پاره ای اشکالات و ابهامات در چگونگی افزایش مستمری فروردین 1400 برخی از غیرحداقل بگیران، با وصول نظرات و بررسی کارشناسی به عمل آمده؛ وجود بعضی ایرادات نرم افزاری در محاسبات مستمری متناسب سازی شده در خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب افزایش 39 درصدی مستمریها

پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب افزایش 39 درصدی مستمریها