مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-12اقتصادي

اماکن تجاری با عدم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا پلمب می شوند


معاون استاندار و فرماندار تهران گفت : در شرایط سخت کرونایی با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عیسی فرهادی فرمانده قرارگاه عملیات مقابله با کرونا ی کلانشهر تهران ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: شهروندان دستورالعمل های ستاد مدیریت و کنترل کرونا را جدی بگیرند و در این شرایط عادی نگاری کرونا بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت کرونایی با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی می شود، گفت: پاساژها، مجتمع های تجاری و رستوران ها که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند ضمن برخورد قانونی با واحدهای متخلف، واحد صنفی مورد نظر پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

فرماندار تهران با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و مقابله با این بیماری از همکاری کسبه، اصناف و بازاریان شهر تهران که در این شرایط سخت نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام و با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا همکاری دارند تقدیر و تشکر و بیان کرد: با همکاری و تعامل اصناف و شهروندان شریف برای اجرای محدودیت های اعمال شده و رعایت این محدودیت ها شاهد کاهش و ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن تجاری با عدم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا پلمب می شوند

اماکن تجاری با عدم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا پلمب می شوند