مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-12سياسي

توزیع 44 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی در ماه رمضان


فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع 44 هزار بسته معیشتی در ایام ماه رمضان در گیلان خبر داد و گفت: در ماه رمضان تصمیم بر این شد تا 44 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان که در استان شناسایی شده اند توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رزمایش سراسری  نهضت نهضت حماس ه ای دیگر خلق کردند.

وی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را یک توفیق الهی در جامعه دانست و بیان کرد: در قرآن و روایات به انجام کمک مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان تایکد فراوان شده و مردم ایران به خوبی از این توفیق ارزشمند بهره مند شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اذعان به اینکه کمک 137 میلیارد تومانی مردم در طول ایام کرونا جای بسیار قدردانی دارد، تصریح کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی بوده و مردم وضعیت معیشتی بدی را تجربه می کنند ولی مردم با وجود این شرایط همواره پای کار بوده و با کمک 137 میلیارد تومانی خود باعث افتخار ملت شدند.

توزیع 44 هزار بسته معیشتی ماه رمضان فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران تا اتمام ویروس کرونا در خدمت مردم ایران است، اظهار کرد: یکی از اولویت های سپاه و بسیج در کشور یاری رساندن به مردم در بحران های مختلف از جمله ویروس کرونا بوده و این نهاد انقلابی تا آخرین لحظه در خدمت مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 44 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی در ماه رمضان

توزیع 44 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی در ماه رمضان