مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-12اقتصادي

تنظیم پیش نویس موافقتنامه تبادل نیروی کار ماهر


با برنامه اقدام مشترک پنج ساله بین وزارتخانه های کار ایران و عراق، زمینه بهره مندی از ظرفیتهای دو کشور در تنظیم سیاستهای بازار کار، ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای، - با برنامه اقدام مشترک پنج ساله بین وزارتخانه های کار ایران و عراق، زمینه بهره مندی از ظرفیتهای دو کشور در تنظیم سیاستهای بازار کار، ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای، اشتغال قانونی اتباع و نیروهای کار و حمایت های اجتماعی فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه اقدام مشترک که برای سال های 1400 تا 1405 تدوین و توسط وزرای کار دو کشور امضا شد به توسعه همکاری های مشترک در حوزه های آموزش های فنی و حرفه ای، کارآفرینی و اشتغال، روابط کار، رفاه اجتماعی و بیمه ها می پردازد.

محورهای برنامه اقدام مشترک برای دوره پنج ساله شامل برگزاری کمیته مشترک دو وزارتخانه در قالب تبادل هیئت یا به صورت مجازی، همکاری در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و نظام مهارتی، تدوین و بومی سازی منابع و استانداردهای آموزشی برای مربیان و مهارت آموزان بر اساس استانداردهای جهانی و نیاز بازار کار کشور عراق خواهد بود.

در این سند همچنین بر همکاری و مشارکت در مسابقات ملی مهارت دو کشور، برگزاری دوره های آموزشی ciu و kab برای مربیان عراقی، تبادل مربی در رشته های مورد نیاز تاکید شده است؛ علاوه بر این دو طرف در حوزه روابط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم پیش نویس موافقتنامه تبادل نیروی کار ماهر

تنظیم پیش نویس موافقتنامه تبادل نیروی کار ماهر