مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-12اقتصادي

توسعه 15 هکتاری شهرک صنعتی مرکزی لار


رییس شرکت شهرک های صنعتی لارستان با بیان اینکه شهرک صنعتی لار در فاز یک در دو متراژ 9 و 7 هکتاری احداث شده است، گفت: در قالب طرح توسعه، 15 هکتار زمین جدید به شهرک صنعتی لار افزوده می شود که سند آن صادر شده است.

- محمدرضا پیمان فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان درخصوص احداث جاده دسترسی به شهرک صنعتی مرکزی لار(منطقه خور)، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه، قرارداد لازم به پیمانکار طرح منعقد و کار شروع شد.

وی با بیان اینکه برای احداث این مسیر نیاز به تملک کردن اراضی از مالکین خصوصی است، افزود: متأسفانه عده ای از مالکین راضی به واگذاری زمین های خود برای احداث جاده نیستند که با این وجود کار احداث جاده شروع شد ولی مالک زمین از شهرک های صنعتی شکایت کرد و طبق رأی  دادگاه و عدم حمایت مس,ولان لارستان، ما در پرونده محکوم شناخته شدیم.

پیمان فر با اشاره به اینکه با وجود برگزاری جلسات متعدد با مسوولان مختلف برای راضی کردن مالکین، متأسفانه عده ای راضی به انجام این کار نشدند، گفت: برای انجام چنین طرح های تنش زا نیاز به ورود مسئولان ارشد لارستان و حمایت آنان است.

این مسوول با تأکید بر اینکه طبق ماده 81 قانون الحاق، ایجاد جاده دسترسی به ورودی شهرک ها و نواحی صنعتی با دستگاه های خدمات رسان است، بیان کرد: پیگیری احداث این جاده مازاد بر وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 15 هکتاری شهرک صنعتی مرکزی لار

توسعه 15 هکتاری شهرک صنعتی مرکزی لار