مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-12فرهنگي

ویژه های «شما» در ماه رمضان/ سحر و افطار مهمان استان ها باشید


شبکه تلویزیونی «شما» برنامه های گوناگونی را در ساختارهای مختلف و با همکاری مراکز استانی برای پخش طی ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

- شبکه تلویزیونی شما برنامه های گوناگونی را در ساختارهای مختلف و با همکاری مراکز استانی برای پخش طی ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، شبکه تلویزیونی شما به مناسب فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های متنوعی را در قالب ویژه های افطار و سحر، برنامه شبانگاهی، سریال، مسابقه و چند مستند جدید با همکاری سیمای مراکز تدارک دیده است.

بر این اساس برنامه سحرگاهی شبکه شما از ساعت 3:30 هر روز به مدت 90 دقیقه روی آنتن می رود.

بهشت اجابت تولید مرکز اصفهان در 10 روز اول، سفره های همدلی کاری از مرکز خراسان رضوی در 10 روز دوم و اوباشدانلیق تولید مرکز زنجان در 10 روز پایانی ماه رمضان عناوین برنامه سحرگاهی شبکه شما در رمضان 1400 هستند.

شبکه شما برای لحظات پیش از افطار نیز برنامه خاصی را در نظر گرفته که هر روز ساعت 19:00 تا اذان مغرب به افق تهران پخش خواهد شد.

این برنامه ها از پنج مرکز استان روی آنتن می روند و سهم هر مرکز 6 شب خواهد بود؛ ماه مهربانی تولید مرکز خراسان جنوبی و برنامه ای با همین عنوان تولید مرکز یزد، ماه دلگشا کاری از مرکز فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه های «شما» در ماه رمضان/ سحر و افطار مهمان استان ها باشید

ویژه های «شما» در ماه رمضان/ سحر و افطار مهمان استان ها باشید