مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-12سياسي

میراث فرهنگی در جست وجوی حفظ اصالت و تقویت اقتصاد روستا با توسعه گردشگری


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ورود گردشگر می تواند نقش مهمی در توسعه روستایی داشته باشد.

- ایسنا/سمنان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ورود گردشگر می تواند نقش مهمی در توسعه روستایی داشته باشد.

حمیدرضا دوست محمدی 23 فروردین ماه 1400 در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان و با تبریک فرا رسیدن دهه بنیاد مسکن، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد تأثیرگذار است و نقش مهمی در توسعه گردشگری روستایی دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط بنیاد مسکن استان سمنان در روستاهای استان از جمله روستای قلعه بالا و بیابانک ، گفت: با هم افزایی و همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و بنیاد مسکن استان، می توان زمینه مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، توسعه گردشگری و رشد اقتصادی روستاها را فراهم کرد.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به روستاهای هدف گردشگری استان شد و اضافه کرد: بافت روستاها و بناهای تاریخی از عوامل هویت بخش روستاها محسوب می شوند.

دوست محمدی گفت:هدف این اداره کل تقویت اقتصاد روستا با توسعه گردشگری، هویت بخشی و حفظ اصالت روستاها است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی در جست وجوی حفظ اصالت و تقویت اقتصاد روستا با توسعه گردشگری

میراث فرهنگی در جست وجوی حفظ اصالت و تقویت اقتصاد روستا با توسعه گردشگری