مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-12سياسي

راه اندازی کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی


رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی کارخانه نوآوری در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل قادری فر، رییس مرکز فناورهای راهبردی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری امروز در مراسم افتتاح شتاب دهنده میزبان واحد آذربایجان شرقی که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی و تبریز با داشتن دانشگاه های بزرگ و جامع همچون دانشگاه تبریز، دانشگاه سهند و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سطح آموزش عالی نقش خیلی مهم و راهبردی دارد.

وی افزود: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی که در اوائل دهه 80 ایجاد شد جزو پارک های علم و فناور برتر کشور است هر چند که جای کار زیادی وجود دارد.

قادری فر با اشاره به زیرساخت های صنعتی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: معاونت علمی و  راهبردی ریاست جمهوری نگاه ویژه ای به آذربایجان شرقی دارد به همین منظور طی هشت سفر استانی از نزدیک با زیرساخت ها و ظرفیت شرکت های دانش بنیان آشنایی کاملی وجود دارد، تنها یک مورد که به نظر می رسد محقق نشده است سرمایه گذاری بخش خصوصی است که با پیشتازی مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و لطف و عنایت  دکتر پورمحمدی این موضوع نیز بر طرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی

راه اندازی کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی