مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-12ورزشي

دلیل عدم تمدید قرارداد میلیچ با استقلال مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هروویه میلیچ بازیکنی است که به دلیل اختلاف با فکری و پرداخت نشدن مطالباتش بعد از بازی با پرسپولیس حدود سه ماه ایران را ترک کرد و در هنگام بازگشت از مدیران باشگاه قول گرفت قرارداد او به مدت 2 فصل دیگر تمدید شود.

- مدیران استقلال به یک دلیل مشخص حاضر نیستند قرارداد میلیچ را تمدید کنند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هروویه میلیچ بازیکنی است که به دلیل اختلاف با فکری و پرداخت نشدن مطالباتش بعد از بازی با پرسپولیس حدود سه ماه ایران را ترک کرد و در هنگام بازگشت از مدیران باشگاه قول گرفت قرارداد او به مدت 2 فصل دیگر تمدید شود.

در این بین، اما با وجود جلسات متعدد هنوز تمدید قرارداد میلیچ با استقلال نهایی نشده که این موضوع یک دلیل مشخص دارد، میلیچ اصرار دارد حتما باید قراردادش به صورت 2 ساله تمدید شود که این موضوع مورد تایید مدیران باشگاه نیست.

مدیران استقلال اعتقاد دارند تمدید قرارداد 2 ساله با بازیکن 31 ساله منطقی نیست، ولی این بازیکن فقط به این شرایط حاضر است قرارداد خود را تمدید کند.

در این بین تبلیغات در صفحات مجازی برای میلیچ باعث شده مدیران استقلال برای تمدید قرارداد تحت فشار باشند و باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکن چه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم تمدید قرارداد میلیچ با استقلال مشخص شد

دلیل عدم تمدید قرارداد میلیچ با استقلال مشخص شد