مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12سياسي

راه های توسعه و تقویت همکاری وزارت دادگستری و سازمان زندان ها بررسی شد


در دیدار رییس سازمان زندان ها و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری راه های توسعه و تقویت همکاری وزارت دادگستری و سازمان زندان ها بررسی شد.

- در دیدار رییس سازمان زندان ها و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری: راه های توسعه و تقویت همکاری وزارت دادگستری و سازمان زندان ها بررسی شد در دیدار رییس سازمان زندان ها و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری راه های توسعه و تقویت همکاری وزارت دادگستری و سازمان زندان ها بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، در دیدار محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و حاجی محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی راه های همکاری مشترک بین وزارت دادگستری و سازمان زندان ها در زمینه حقوق بشر، حقوق شهروندی، حقوق کودک و همکاری بین المللی، کانون های اصلاح و تربیت و انتقال محکومان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عباسی با اشاره به سفرهای استانی و بازدید از کانون های اصلاح و تربیت سراسر کشور تأکید کرد: خوشبختانه کانون های اصلاح و تربیت از حیث زیر ساخت و برنامه های آموزشی و مهارتی منطبق با استانداردهای بین المللی و در خیلی از استانها فراتر از استانداردهای بین المللی است، بسیاری از دستاوردهای کانون اصلاح و تربیت قابل عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های توسعه و تقویت همکاری وزارت دادگستری و سازمان زندان ها بررسی شد

راه های توسعه و تقویت همکاری وزارت دادگستری و سازمان زندان ها بررسی شد