مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12اقتصادي

حمایت مالی از کارگاه های تولید اقلام بهداشتی


پرداخت تسهیلات اعتباری به باشگاههای ورزشی آسیب دیده، حمایت از شاغلان حوزه فرهنگ و هنر و کمک به افزایش تولید محصولات بهداشتی تعاونی ها گوشه ای از اقدامات صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب وکارها در دوران کرونا بوده است.

- پرداخت تسهیلات اعتباری به باشگاههای ورزشی آسیب دیده، حمایت از شاغلان حوزه فرهنگ و هنر و کمک به افزایش تولید محصولات بهداشتی تعاونی ها گوشه ای از اقدامات صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب وکارها در دوران کرونا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته و به دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل و کسب و کارها آسیب دیده و با اختلال در روند فعالیت مواجه شدند؛در این بین بیش از همه به دلیل ساختار اقتصادی کشور که مبتنی بر اقتصاد خدماتی است، صاحبان مشاغل و صنوف عمدتا خدماتی بیشتر آسیب دیدند و مراکزی همچون اغذیه فروشی ها، هتلها، رستورانها، آرایشگاهها و سینماها، مراکز گردشگری و اقامتی تحت تاثیر کرونا تعطیل یا راکد شدند.

صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا 250 میلیارد تومان تسهیلات در حمایت از شاغلان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر، 23 میلیارد تومان در حمایت از کارگاههای تولید اقلام بهداشتی و ضدکرونایی، 20 میلیارد تومان در حمایت از باشگاههای ورزشی آسیب دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی از کارگاه های تولید اقلام بهداشتی

حمایت مالی از کارگاه های تولید اقلام بهداشتی