مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12سياسي

انتخابات 28 خرداد؛ کدام برنامه؟ کدام کارنامه؟


شرط مهم تغییر سازنده و امیدبخش، همدلی و هم افزایی همه نیروهایی است که به آرمان «ایران قوی و پیشرفته» باور دارند و حاضرند برای تدارک آن از خودگذشتگی نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد ایمانی درباره انتخابات ریاست جمهوری نوشت:  1- ثبت نام نامزد های انتخابات ریاست جمهوری، کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود و رییس دولت سیزدهم، حدود دو ماه دیگر انتخاب خواهد شد.

این انتخابات، هم از زاویه قدرت نمایی ملی در برابر فشار های دشمنان اهمیت دارد، و هم می تواند نقطه پایان بر سوءمدیریت برخی مدیران بگذارد و شروع یک دگرگونی جدی در روند مدیریت اجرایی - به موازات تحولات پدید آمده در دستگاه قضایی و مجلس طی دو سال اخیر- باشد.

2- موضوع انتخابات برای دشمنان ملت ایران، به قدری جدی است که سفیر سال، کار دیگری جز زیر پا گذاشتن توافق به همراه آمریکا نکردید؟ یا؛ چه تضمینی وجود دارد که بلافاصله پس از انتخابات، به همان خیانت های گذشته برنگردید .

کشور ما در این دوره پنج ساله پسابرجامی، به خاطر خدعه و خیانت غرب، از صد ها میلیارد دلار تجارت و درآمد محروم شد و حجم تحریم ها چند برابر افزایش یافت.

از دشمن که توقعی نبود.

آنها از همان هشت سال قبل، بنا را بر کشیدن ترمز پیشرفت های ایران گذاشته بودند و ضمنا ناباورانه آرزو می کردند طرف ایرانی در نقشه شان بازی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 28 خرداد؛ کدام برنامه؟ کدام کارنامه؟

انتخابات 28 خرداد؛ کدام برنامه؟ کدام کارنامه؟