مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-12سياسي

«رازی کوو پارس»؛ از ایمن ترین واکسن های کووید 19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان با حضور در موسسه رازی و بازدید از بخش های مختلف آن، با تقدیر از تلاشگران عرصه واکسن در موسسه رازی افزود: - رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: واکسن رازی کوو پارس طبق گفته محققان و سازندگان آن از ایمن ترین واکسن های ساخته شده برای کووید 19 محسوب می شود و این نکته ای بسیار امیدوارکننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان با حضور در موسسه رازی و بازدید از بخش های مختلف آن، با تقدیر از تلاشگران عرصه واکسن در موسسه رازی افزود: موسسه رازی و محصولاتی که در این مجموعه تولید می شود، خط مقدم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه پدافند غیرعامل است، به ویژه این که کشور ما با تهدیدات متعدد در بحث بیوتروریسم مواجه است و همواره از این سمت مورد تهدید قرار می گیرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اقداماتی که تاکنون در زمینه ساخت واکسن کووید 19 و مقابله با پاندمی کرونا در کشور انجام شده، از مهم ترین مصادیق پدافند غیرعامل است، بر این اساس به نیابت از مجموعه قوه قضاییه از موسسه رازی قدردانی می کنم.

وی اظهارداشت: سیاست نظام و تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولید، از مصادیق اشاره شده در اقتصاد مقاومتی است و واکسن و محصولات سلامت محور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رازی کوو پارس»؛ از ایمن ترین واکسن های کووید 19

«رازی کوو پارس»؛ از ایمن ترین واکسن های کووید 19