مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-12حوادث

کاهش 32 درصدی سرقت منزل قزوینی ها در ایام نوروز


فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح موفق پلیس استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: کاهش 32 درصدی سرقت منزل در نوروز 1400 حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان بود.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح موفق پلیس استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: کاهش 32 درصدی سرقت منزل در نوروز 1400 حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان بود.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانی که در این اجتماع زندگی می کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف های خود را دنبال کرده و چرخه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را به سمت جلو هدایت کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده طرح های مختلف انتظامی نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس در ایام نوروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه روزانه بیش از 3131 مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی برقرار شده است، تصریح کرد: در این مدت بیش از 50 هزار و 110 نفر از شهروندان با پلیس مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفته و بیش از 10 هزار و 293 عملیات پلیسی در این زمینه اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 32 درصدی سرقت منزل قزوینی ها در ایام نوروز

کاهش 32 درصدی سرقت منزل قزوینی ها در ایام نوروز