مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-12حوادث

ماجرای آب بستن شیرها چه بود؟


مدیرکل استاندارد تهران درباره انگیزه 3 متخلفی که بطری های شیرِ یک کارخانه را با آب پر کردند و پس از انتشار کلیپ شان توسط پلیس فتا دستگیر شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در پی انتشار فیلم پرکردن بطری شیر یک کارخانه با آب در فضای مجازی، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد تهران برای بررسی زوایای مختلف این موضوع صبح امروز به صورت سرزده از این واحد تولیدی در تهران بازدید کرد.

وی در این رابطه توضیح داد که از زمان انتشار این فیلم، تولیدات این واحد را زیرنظر داشتند و با بازرسی انجام شده، تخلف و عدم انطباقی در خصوص فرآورده شیر دیده نشد.

طاهری افزود: مطابق روال واحدهای لبنی برای توزیع شیر، مازاد شیر توزیع شده به واحدهای صنفی و عرضه، توسط اتومبیل حمل شیر، به کارخانه برگشت داده و هزینه آن به توزیع کننده پرداخت می شود.

با پیگیری و بررسی فیلم، مشخص شد توزیع کننده متخلف، به طمع گرفتن هزینه بیشتر از کارخانه، بطری های پلمب را باز و آن را با آب مخلوط کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید ترتیبی در فرآیند کنترل کیفیت واحدهای لبنی اتخاذ شود تا واحدهای لبنی از پذیرفتن بطری هایی که پلمپ آن باز شده است ، خودداری کنند، گفت: به واحد تذکر دادیم تا نقص این فرآیند را اصلاح و در این زمینه دقت لازم را اعمال کنند تا دست افراد سودجو کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آب بستن شیرها چه بود؟

ماجرای آب بستن شیرها چه بود؟