مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-12اقتصادي

بهترین و جدیدترین تلویزیون های شیائومی همراه با قیمت


همان گونه که اطلاع دارید در حال حاضر تلویزیون های شیائومی در سایزهای مختلف و با قیمت های بسیار مناسبی عرضه بازار شده اند و در دسترس عموم قرار دارند.

- همان گونه که اطلاع دارید در حال حاضر تلویزیون های شیائومی در سایزهای مختلف و با قیمت های بسیار مناسبی عرضه بازار شده اند و در دسترس عموم قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تی وی خرید، با توجه به اینکه زمان کمی از ورود تلویزیون های شیائومی به بازار می گذرد، توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را در میان سایر برندها از جمله ال جی و سامسونگ به دست آورند.

دلیل اصلی موفقیت تلویزیون شیائومی و به محبوبیت رسیدن زودهنگام آن، ارائه کیفیت تصویر بالا به همراه امکانات کاربردی می باشد؛ امکاناتی که بدون شک مورد نیاز یک تلویزیون با کیفیت هستند.

از جمله این امکانات می توان به پورتهای USB و HDMI، بلوتوث، وای فای، مرورگر اینترنت و .

اشاره کرد که جزو پراستفاده ترین امکانات در هر تلویزیون به حساب می آیند.

کیفیت اکثر تلویزیونهای شیائومی موجود در بازار 4K بوده که امروزه رایج ترین نوع تلویزیون در بازار به شمار می آید و بالاتر از این سطح از کیفیت در حال حاضر در دسترس نیست.

مشخصات تلویزیون های شیائومی تلویزیون های شیائومی از لحاظ کیفیت تصویر از فناوری Dolby Vision پشتیبانی نمی کنند اما نمی توان آن را به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین و جدیدترین تلویزیون های شیائومی همراه با قیمت

بهترین و جدیدترین تلویزیون های شیائومی همراه با قیمت