مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-12اقتصادي

نام نویسی 1600 نفر در انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی


عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: 1600 نفر برای شرکت در بزرگترین انتخابات اقتصادی ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد حسن ابراهیمی سرو علیا عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت اظهار کرد: افرادی که قصد شرکت در انتخابات دارند، باید در سامانه سجام احراز هویت شده باشند.

او بیان کرد: تا قبل از 28 فروردین و تا قبل از بسته شدن نماد شرکت ها، هر فردی که سهامدار شرکت ها باشد، می تواند در انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، شرکت کند و انتخابات در 18 اردیبهشت انجام می شود.

این مقام مسئول افزود: افرادی که قصد شرکت در انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را دارند، از طریق سامانه ستان تعیین صلاحیت می شوند و تنها افرادی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط و متخصص باشند، انتخاب می شوند.

ابراهیمی سرو علیا گفت: در حال حاضر یک هزار و 600 نفر برای شرکت در انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، ثبت نام کرده اند و از بین این تعداد از افراد، حدود 160 نفر انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 1600 نفر در انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی

نام نویسی 1600 نفر در انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی