مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-12پزشكي

افزایش درمانگاه های سرپایی در کشور/ احداث اورژانس بیمارستان شهید سلیمانی


رییس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر افزایش درمانگاه های سرپایی و مراکز 16 ساعته در تویسرکان برای کنترل و کاهش بستری ها موج چهارم کرونا، از احداث اورژانس برای بیمارستان 154 تختخوابی جدیدالاحداث شهید سلیمانی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، پیرحسین کولیوند ظهر امروز در جمع کشیده شده است افزود: دانشگاه علوم پزشکی انصافا خوب کار کردند، در مقایسه با سایر دانشگاه ها در کشور بدون اینکه مشکلات و مسائل را به وزارتخانه انتقال دهند با استفاده از ظرفیت های داخلی آن ها را حل کرده و توانسته در مبارزه با موج های کرونا موفق عمل کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور با تقدیر از کادر درمان استان همدان، هدف اصلی این همه تلاش را حفظ سلامتی مردم دانست و بیان کرد: ما خواسته یا ناخواسته با موج چهارم کرونا در کل کشور مواجه شدیم که خیلی شدیدتر از سه موج قبل است؛ به نحوی که شانس انتقال کرونا در موج چهارم متوسط 8 تا 10 نفر رسیده است در حالی که قدرت انتقال کرونا در سوش اول بین 4 تا 6 نفر بود.

وی با بیان اینکه فعلا هیچ اقدامی به اندازه مراقبت های بهداشتی و رعایت پروتکل ها در مهار ویروس کمک نمی کند، تا انشاءالله چرخه واکسیناسیون تکمیل شود بیان کرد: تلاش وزارتخانه و مسوولان کشوری بر این است که از طریق تولید واکسن داخلی و ورود واکسن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درمانگاه های سرپایی در کشور/ احداث اورژانس بیمارستان شهید سلیمانی

افزایش درمانگاه های سرپایی در کشور/ احداث اورژانس بیمارستان شهید سلیمانی