مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-12سياسي

محمدرضا عارف: کجا سکوت کرده ام؟


محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: کسانی که نامشان در لیست فراکسیون امید بود باید در چارچوب سیاست های اصلاح طلبان حرکت می کردند ولی اگر قرار باشد افراد از برند یک جریان استفاده کنند و برخلاف نظر آن جریان قدم بردارند این چه معنایی دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، با نزدیک شدن به انتخابات، اشخاص بیشتری پا به عرصه کاندیداتوری می گذارند و وعده های مختلفی سرمی دهند.

شاید گفت و گو با کسانی که تا این لحظه برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده اند بتواند پاسخگوی دست کم بخشی از پرسش هایی باشد که افکار عمومی نسبت به آنها مطرح می کنند.

در این میان،محمدرضا عارف یکی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری با جماران گفت وگویی داشته است که مهم ترین بخش از سخنان او را در ادامه می خوانید: پاسخ به مطالبات مردم نباید در سطح شعار باقی بماند.

بلکه باید در عمل محقق شود.

همه شعار می دهند ولی باید دید عملکرد افرادی که شعار می دهند در گذشته چگونه بوده است؟ آیا پاسخ به مطالبات مردم ،برنامه ای که مطالبات عمومی را پاسخ دهد، دارند یا صرفا نگاهی آرمانی داشته و شعار می دهند و در گذشته عملکرد قابل دفاع و یا قابل توجهی نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا عارف: کجا سکوت کرده ام؟

محمدرضا عارف: کجا سکوت کرده ام؟