مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-12سياسي

آخرین جزییات بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان


با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها سازمان تامین اجتماعی در ابتدای سال بخشنامه جدیدی را برای اعمال بخشودگی جرائم کارفرمایانی که در سال های گذشته به دلیل مشکلات مالی موفق به پرداخت حق بیمه نشده اند؛ - با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" سازمان تامین اجتماعی در ابتدای سال بخشنامه جدیدی را برای اعمال بخشودگی جرائم کارفرمایانی که در سال های گذشته به دلیل مشکلات مالی موفق به پرداخت حق بیمه نشده اند؛ صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای آشنایی با جزییات این بخشنامه و نحوه استفاده کارفرمایان از مزایای مقرر در آن محمد گورابی، مدیرکل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می آید.

ـ چه کارفرمایانی مشمول این بخشنامه هستند؟ کارفرمایان کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی دولتی و غیردولتی که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای لیست بهمن سال 1398 و ارسال لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط اقدام کنند مشمول این بخشنامه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان

آخرین جزییات بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان