موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-12بين الملل

اورشلیم پست: حمله نطنز مدت ها پیش از مذاکرات وین برنامه ریزی شده بود


یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه سازمان جاسوسی موساد پشت حادثه تاسیسات نطنز قرار دارد، مدعی شد که حمله به این سایت از مدت ها پیش از مذاکرات هسته ای در وین برنامه ریزی شده بود.

- یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه سازمان جاسوسی موساد پشت حادثه تاسیسات نطنز قرار دارد، مدعی شد که حمله به این سایت از مدت ها پیش از مذاکرات هسته ای در وین برنامه ریزی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست پس از حادثه اخیر در تاسیاست غنی سازی نطنز چند گزارش درباره جزییات این حمله و عاملان آن منتشر کرده است.

این روزنامه در گزارشی نوشت: حمله به تأسیسات هسته ای نطنز در ایران مدت ها قبل از مذاکرات وین میان ایران و طرف های توافق هسته ای برنامه ریزی شده بود.

هرچند کاملاً محتمل است که زمانبندی دقیق این حمله که به طور گسترده ای به عنوان یک حمله فیزیکی یا سایبری به اسراییل نسبت داده می شود، در نهایت دادن چراغ سبز برای وادار کردن جمهوری اسلامی به عقب گرد در میز مذاکره باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: هنگام برنامه ریزی برای این عملیات، هنوز مشخص نبود که دقیقا چه زمانی ایالات متحده و ایران درباره بازگشت به توافق هسته ای 2015 مذاکرات جدی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورشلیم پست: حمله نطنز مدت ها پیش از مذاکرات وین برنامه ریزی شده بود

اورشلیم پست: حمله نطنز مدت ها پیش از مذاکرات وین برنامه ریزی شده بود