مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-12پزشكي

روش درمانی جدید بیماری کرونا با استفاه از شیر فوق ایمنی


معاون مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان گفت: روش درمانی جدیدی در بیماری کرونا با استفاده از شیر فوق ایمنی توسط محققان اصفهانی و با حمایت صنایع مادر تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حسن نیلی احمدآبادی  اظهار داشت: در شرایطی که در موج چهارم کرونا هستیم، تولید پادتن کرونا از شیر دام در فاز سوم و نهایی مطالعات خود است و چنانچه از اردیبهشت ماه مصرف این شیر در جامعه فراهم شود، نسبت به کرونا به ایمنی جمعی دست خواهیم یافت.

معاون مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان افزود: تولید پادتن کرونا موفق به دریافت مجوز اخلاق کمیته وزارت بهداشت و درمان شده است و حاصل همکاری ده دانشمند ویروس شناس، میکروبیولوژیست، پزشک و دامپزشک اصفهانی است و سازمان ها و شرکت های بزرگی مثل فولاد مبارکه هم در انجام این پژوهش کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به موج گیری چهارم کرونا و افزایش موارد ابتلا و مرگ ومیر و کمبود واکسن، محققان و دانشمندان کشور به دنبال راهی مؤثر و پایدار برای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 شده اند.

نیلی احمدآبادی با بیان این مطالب گفت: شیر فوق ایمنی زا حاوی پادتن اختصاصی علیه ویروس کرونا است و این شیر اکنون در مرحله نهایی کارآزمایی بالینی فاز سوم است و ایمنی محصول در فاز اول مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش درمانی جدید بیماری کرونا با استفاه از شیر فوق ایمنی

روش درمانی جدید بیماری کرونا با استفاه از شیر فوق ایمنی