مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-12سياسي

مشارکت 34 درصدی بانوان در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش ایرندگان


بخشدار ایرندگان با اشاره به اینکه سهم مشارکت بانوان در ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی روستاهای بخش ایرندگان معادل 34 درصد بوده است گفت: - عنایت الله ایرندگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: شرکت در انتخابات فرصتی دوباره برای اثبات مشروعیت و مقبولیت عام  نظام از سوی مردم است.

وی با اشاره به فعالیت 7 روزه ستاد انتخابات بخش ایرندگان در ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی روستاهای این بخش گفت: در این مدت زمان 294 نفر زن و مرد برای شرکت در انتخابات 56 روستا ثبت نام کرده اند.

ایرندگانی تصریح کرد: از مجموع 294 داوطلب ثبت نام شده در این دوره 99 نفر بانوان و 195 نفر دیگر را نیز آقایان تشکیل می دهند.

بخشدار ایرندگان با اشاره به اینکه سهم مشارکت بانوان در ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی روستاهای بخش ایرندگان معادل 34 درصد بوده است گفت: میزان مشارکت بانوان در امر انتخابات شورای های اسلامی روستاهای این بخش در مقایسه با دوره پنجم 8 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 100 درصد داوطلبان ثبت نام شده در روستای مراد آباد بخش ایرندگان زن هستند گفت: حضور بانوان در عرصه انتخابات و فعالیت در این زمینه سبب جلب مشارکت مردم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 34 درصدی بانوان در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش ایرندگان

مشارکت 34 درصدی بانوان در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش ایرندگان