مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-12پزشكي

ظرفیت بیمارستان گلدیس شاهین شهر در حال تکمیل است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از روند صعودی موارد ابتلا و اوج گیری پیک چهارم کرونا در فروردین 1400 خبر داد و گفت: احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان گلدیس شاهین شهر و استفاده از ظرفیت های سایر بخش های دولتی و خصوصی وجود دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از روند صعودی موارد ابتلا و اوج گیری پیک چهارم کرونا در فروردین 1400 خبر داد و گفت: احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان گلدیس شاهین شهر و استفاده از ظرفیت های سایر بخش های دولتی و خصوصی وجود دارد.

علی پارسا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند صعودی ابتلا و انتقال ویروس کرونا در آغاز سال 1400، اظهار کرد: آمار مقایسه ای سه هفته ابتدایی بهار 1400 شاهین شهر را بر فراز قله صعود و پیک چهارم کرونا نشان می دهد.

وی افزود: بر طبق آمارهای موجود از موارد ابتلا، تعداد موارد کرونا مثبت از شنبه 30 اسفند تا جمعه 6 فروردین، 250 نفر بوده که در هفته دوم فروردین از هفتم تا سیزدهم این تعداد به 713 نفر رسید و در هفته سوم از چهاردهم تا بیستم به 1808 نفر رسید که این امر گواهی بر روند صعودی ابتلا و انتقال این بیماری دارد.

پارسا، با پیش بینی افزایش آمار بستری ها در هفته جاری، گفت: تعداد بستری های کرونا مثبت در هفته اول 8 نفر، در هفته دوم 15 نفر و در هفته سوم فروردین 28 نفر بوده است، همچنین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان گلدیس شاهین شهر در حال تکمیل است

ظرفیت بیمارستان گلدیس شاهین شهر در حال تکمیل است