مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-12پزشكي

دورهمی های خانوادگی در ماه رمضان؛ تهدیدی جدی برای ابتلا به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دورهمی در ماه مبارک رمضان و نشستن کنار یکدیگر سر سفره بهترین فرصت برای منتشر شدن ویروس کرونا است.

- دورهمی های خانوادگی در ماه رمضان؛ تهدیدی جدی برای ابتلا به کرونا ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دورهمی در ماه مبارک رمضان و نشستن کنار یکدیگر سر سفره بهترین فرصت برای منتشر شدن ویروس کرونا است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (23 فروردین ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت آی.

سی.

یو بیمارستان در شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده تکمیل شده است، اظهار کرد: میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان به پایین تر از 70 سال رسیده است ولی عمده مبتلایان گروه میان سال و سالمند هستند.

وی از اجرای 90 درصدی محدودیت های کرونایی در استان زنجان خبر داد و افزود: همچنان برخی از مشاغل گروهای 2، 3 و 4 محدودیت های کرونایی اعمال شده را رعایت نمی کنند که نیازمند نظارت جدی و همراهی زنجانی ها است، زیرا اعمال محدودیت ها کمک شایانی به مدیریت بیماری کرونا می کند.

این مسئول در رابطه با کرونای انگلیسی، تصریح کرد: اکنون 80 درصد ویروس در حال گردش در جامعه، کرونای انگلیسی است؛ بنابراین با این شرایط سرماخوردگی نداریم و همه افراد دارای علائم سرماخوردگی، خود را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی های خانوادگی در ماه رمضان؛ تهدیدی جدی برای ابتلا به کرونا

دورهمی های خانوادگی در ماه رمضان؛ تهدیدی جدی برای ابتلا به کرونا