مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-12سياسي

همکاری دفاتر نهاد 250 دانشگاه با پویش قرآنی در بهشت/ آغاز فعالیت پویش از 25 فروردین


به گفته معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها؛ دفاتر نهاد در 250 دانشگاه برای کمک به اجرای پویش قرآنی در بهشت همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست خبری راه اندازی پویش قرآنی در بهشت امروز در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

* همکاری دفاتر نهاد 250 دانشگاه با پویش قرآنی در بهشت حجت الاسلام تقوی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در نشست خبری پویش قرآنی در بهشت با اشاره به آغاز این پویش در دانشگاه ها گفت: 250 دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه ها در کشور داریم و برنامه ریزی های لازم برای کمک دانشگاه ها به اجرای کامل این پویش با همکاری این دفاتر صورت گرفته است.

وی افزود: در این پویش به گونه ای برنامه ریزی شده که دفاتر نهاد و دانشگاه ها برنامه های اختصاصی خود را برای ماه رمضان در قالب این پویش اجرا کنند.

تقوی یادآور شد: در این پویش ده ها و شاید صد ها برنامه اجرایی شود برنامه ها متناسب با ظرفیت های ماه رمضان است و محور اصلی برنامه ها قرآن خواهد بود.

* آغاز فعالیت پویش قرآنی در بهشت از 25 فروردین   فاضلی مدیر مرکز آموزش های مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها در این نشست خبری گفت: این پویش از ابتدای ماه رمضان در فضای مذهبی و دینی دانشگاه ها آغاز به کار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دفاتر نهاد 250 دانشگاه با پویش قرآنی در بهشت/ آغاز فعالیت پویش از 25 فروردین

همکاری دفاتر نهاد 250 دانشگاه با پویش قرآنی در بهشت/ آغاز فعالیت پویش از 25 فروردین