مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-12سياسي

آخرین جزییات از جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف درباره حادثه نطنز


ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور محمدجواد ظریف اظهار کرد: - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: ظریف گزارشی از روند گفتگو هایی که در سال های گذشته بین ایران و چین برای رسیدن به این سند انجام شده بود، ارائه کرد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور محمدجواد ظریف اظهار کرد: در این جلسه درباره ابعاد حادثه نطنز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

البته ابعاد مختلف این حادثه همچنان در حال بررسی است، اما ارزیابی های اولیه نشان می دهد که یک اقدام جنایتکارانه و تروریسم هسته ای انجام شده و از این جهت، چنین اقدامی می توانست آسیب هایی را بزند.

وی ادامه داد: هیچگونه نشت مواد در آنجا رخ نداده، اما آنان با ایجاد خرابکاری در برق سایت هسته ای نطنز سعی کردند که روند غنی سازی در این سایت را تحت تأثیر قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه در این جلسه گفت: واکنش ایران به حادثه نطنز به گفته ظریف این است که غنی سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف درباره حادثه نطنز

آخرین جزییات از جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف درباره حادثه نطنز