مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-12اجتماعي

4 پروژه ورزشی در قرچک افتتاح شد/ سه روستا فاقد فضای ورزشی برای دانش آموزان


در راستای شاداب سازی مدارس و افزایش سرانه های ورزشی در شهرستان قرچک، 4 پروژه ورزشی با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، رضا دبیرستان شهید رجایی و البرز همچنین استخر ورزشی سر پوشیده شهید فرزانگان که از سال 95 غیرقابل استفاده بود، با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال افتتاح شد.

داورزنی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه های ورزشی در حوزه آموزش و پرورش، سرانه های ورزشی شهرستان نسبت به گذشته وضعیت مطلوب تری خواهد داشت.

وی ابراز کرد: شهرستان قرچک مهد پرورش جوانان نخبه به خصوص در حوزه ورزش است و هر چقدر به موضوع ورزش بپردازیم به جرأت می توانم بگویم که با ورزش می توانیم نام قرچک را نسبت به گذشته بیش از گذشته جهانی کنیم.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: از مسؤولان شهرستانی و استانی می خواهیم تا حمایت دوچندان از آموزش و پرورش داشته باشند، چرا که در روستاهای محمدآباد، ولی آبادو داودآباد در حوزه زیر ساخت های ورزشی ضعیف هستیم و فضای ورزشی نداریم تا دانش آموزان از این فضاها استفاده کنند.

داورزنی در پایان گفت: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در حوزه ورزش در مدارس اقدامات مطلوبی انجام دهیم که این پروژه ها در آینده بسیار نزدیک ادامه دار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه ورزشی در قرچک افتتاح شد/ سه روستا فاقد فضای ورزشی برای دانش آموزان

4 پروژه ورزشی در قرچک افتتاح شد/ سه روستا فاقد فضای ورزشی برای دانش آموزان