مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-12سياسي

لزوم تعیین سرانه فرهنگی دانشجویی برای دانشجویان خارجی علوم پزشکی


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: باید سرانه ای برای دانشجویان خارجی دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان سرانه فرهنگی دانشجویی تعیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه بررسی مشکلات دانشجویان گروه علوم پزشکی با حضور دکتر علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و بهروز رحیمی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در این نشست، با قدردانی از اقدامات مثبتی که در حوزه دانشجویی انجام شده است، گفت: حضور دکتر حق دوست در سمت معاونت آموزشی در این دوره، برای ما بسیار مغتنم بود و فرصت و افتخاری برای بنده ایجاد کرد که از تجربیات ایشان در حوز دانشجویی استفاده کنم.

وی افزود: دکتر حق دوست غیر از نگاه علمی و دقیقی که در مبحث آموزش دارند، به خروجی دانشجو و این نکته که دانشجو باید در تمام ابعاد پرورش پیدا کند، بسیار اهمیت می دهد.

لاری از تلاش برای افزایش بودجه حوزه پژوهشی و آموزشی و فرهنگی خبر داد و گفت: یکی از دغدغه های من دانشجویان بین الملل است.

دانشجویان بین الملل ظرفیت بسیار خوبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین سرانه فرهنگی دانشجویی برای دانشجویان خارجی علوم پزشکی

لزوم تعیین سرانه فرهنگی دانشجویی برای دانشجویان خارجی علوم پزشکی