مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-12اقتصادي

بنیاد بهره وری موقوفات پای کار مردم روستای حسین آباد جنگل


معاون املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مجموعه بنیاد پای کار مردم روستای حسین آباد جنگل است، گفت: 2هکتار زمین در مجاورت روستا با کاربری مسکونی قطعه بندی و آماده واگذاری به متقاضیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مرتضی حقیقی اظهار کرد: حوزه معاونت بهره وری املاک و اراضی به عنوان امانت دار واقفین و با وظیفه ذاتی حفظ و حراست از اراضی موقوفه و اخذ حقوقات مربوطه و مصرف در راستای نیات واقفین، همواره تلاش در حفظ و صیانت از موقوفه داشته است.

این مهم همواره در سایه مهر و عطوفت رضوی مورد اجرا قرار گرفته و تلاش در راستای حفظ رضایت مستاجرین مربوطه، اولویت کاری این حوزه بوده است.

در همین راستا در خصوص اراضی حسین آباد نیشابور که می باشد نیز همواره مساعدت های فراوانی با اهالی روستا صورت پذیرفته است.

همکاری آستان قدس برای ساخت منزل مسکولی اهالی روستا معاون املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی به مساعدت انجام شده برای کمک احداث منازل مسکولی اهالی این روستا اشاره و اظهار کرد: حسب درخواست اهالی در خصوص تامین زمین جهت ساخت منزل مسکونی در روستا، بلافاصله پس از طرح موضوع قطعه زمینی به مساحت 2 هکتار در مجاورت روستا با کاربری مسکونی واقع در طرح هادی قطعه بندی و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد بهره وری موقوفات پای کار مردم روستای حسین آباد جنگل

بنیاد بهره وری موقوفات پای کار مردم روستای حسین آباد جنگل